XXX- duży format to miejsce dla fanatyczek kolosów krzyżykowych (więcej niż 100 na 100 krzyżyków). Jeżeli chcesz chwalić się swoimi postępami w pracy, poszukujesz motywacji lub po prostu chcesz ucieszyć oko Haftowaniem przez duże H to to jest miejsce dla Ciebie.

sobota, 11 kwietnia 2020

Landscape - marzec 2020

Zdjęcia powstały pod koniec marca, a ja za ten post coś się nie mogłam zabrać... :( Nie wiem, czy tak na mnie wpływa ta ciągnąca się społeczna kwarantanna, czy ogólne rozleniwienie z nią związane...
Kiedy jednak wczoraj skończyłam kolejną część mojego kolosa pomyślałam, że dobrze byłoby pokazać dwie wcześniejsze, zrobione w marcu.
Wtedy miałam gotowe 41 stron ze 190 kartek wzoru. :)









6 komentarzy:

  1. PieKnie przybywa krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię, bo ja bym w życiu nie podjęła się tak wielkiego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff! A jednak haftujesz. Kończy się rok 2021, może jednak warto zamieścić jakiś post z postępów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy